Пастернак В.В.

Англійська мова
 Завдання ддля 1 курсів( підручник О.Карп"юк, 10 кл.)
Topic 6 "Is the Earth in danger?( Наше довкілля )
Lesson 1. Види катаклізмів та їх причини 

p.93 word file(законспектувати нові слова,зробити письмовий переклад,вивчити)
p.92-93 pead and translate nhe text
p.92 ex.1
p.94 ex.3

Lesson 2(Правила безпеки під час стихійних лих. Людина і природа)
p/95 ex.5/
p.97 ex.2,3
p.96 ex.6 ( Уявіть що у вашій місцевості сталося стихійне лихо:складіть діалог за ситуацією)
Lesson 3(Проблеми екології)
p.98,ex.1,2,3.
p.100,ex.1,3.
p.100,ex.4(уявіть що ви один з тих, що вижив після стихійного лиха.Поділіться враженнями у невеличкій розповіді 10-15речень)
Lesson 4(Наше довкілля)
p.102 ex.3.
p.103,ex.4(a,b)
p.104,ex.6,7
Підсумкова робота з теми
Підготуйте презентацію за темою на вибір:
"Natural disasters"
"Man- caused disasters"
"The Earth is our Home"

Topic 7. The world of painting.(Мистецтво у житті людини)
Lesson 1.( Живопис в Україні)
1. Word File p.112(write and translate) Запишіть з перекладом нові слова , опрацюйте транскрипцію, вивчіть!
2. Text : Artistic traditions in Ukraine . p.110-111. Читати, перекладати.
Lesson 2.(Живопис в Великобританії)
Ex.4 p.112(b)                                   Ex. 1,2 p. 114
Ex.5 p.112                                        Ex. 3    p. 115
Ex. 6 p.113
 Lesson 3.(Жанри живопису)
1.Grammar Point p.116 Past prfect tense( Минулий перфектний час) вивчити правило:

  •  Минулий перфектний час використовується щоб виразити дію в минулому яка сталася перед іншою дією в минулому, нариклад: Коли  продзвенів дзвінок Білл щойно закінчив текст.
  • Щоб утворити минулий перфектний час основне дієслово вживають у минулому часі та додоють допоміжне дієслово had приклад: Bill had just finished the test when the bell rang.
  • Минулий перфектний час вживається з такими словами та фразами як by, by the time, before, after , just,when. 
     2. Ex. 1,2 p.116
     3.  Складіть діалог використовуючи запитання з вправи 1 ст. 118 та вправи 1 ст. 120
Lesson 4(Мистецькі галереї, музеї, виставки) 
1 Ex.3 p.123 ( прочитайте та перекладіть текст, законспектуйте з перекладом слова з рамочки)
2. Складіть невелику розповідь(10-15 р.) за ситуацією : Уявіть що ви відвідали якусь з мистецьких галерей , поділіться враженнями зі своїм товаришем. ( Використайте інформацію з вправи 8 ст. 125

Lesson 5 ( мистецтво в житті людини)

Шановні студенти це підсумкове заняття з теми "Мистецтво". Для отримання тематичної оцінки потрібно підготувати презентацію за темою Мистецтво у житті людини
  


Topic 8. Sport in my life (Спорт у моєму житті )

Lesson 1. ( Світ спорту)

Ex.3. p.134-135 читати і перекладати.
WORD FILE -законспектувати нову лексику з перекладом.

Lesson  2.(Спортивне обладнання) 

Ex.1. p.134.
Ex. 2,5 p.137

Lesson 3.(Спортивні події)

Ex. 7. p.141.
Ex. p 142.
Складіть діалог за ситуацією: ви з своїм другом відвідали матч своєї улюбленої спортивної команди. Поділіться враженнями, якщо команда:
-а)виграла
-б)програла

Lesson 4.(Відомі спортсмени)

Ex.1 p.145
Ex. 4 p.151.

Lesson 5.(спорт у моєму житті)

Підсумкове заняття за темою"СПОРТ" .
Напишіть твір за темою на вибір:
1) Sport in my life;
2)My favorite kind of sport;
3) My favorite athlete.
4)My favorite sport team











ІМПС(3 РЕЖ)
 Lesson 1.
Складіть діалог за ситуаціею: ви з товаришем зібралися відвідати театр,обговоріть п"єсу ,яку ви хотіли б   подивитись.
Напишіть твір(15-20речень) про своє враження від останнього перегляду театральноі постановки.
Lesson 2.
Text "Les Kurbas" читати,зробити письмовий переклад.
Текст  опублікований у групі "Англ.М. 3курс"на вайбері
Lesson 3.
Складіть 10 запитань різного типу по темі театр.Цей рок є  підсумковим по темі "Театр".Щоб отримати Т.О. потрібно підготувати презентацію .Рекомендовані теми:

  1. Театр
  2. Видатні діячі театрального мистецтва
  3. Улюблений актор(актриса),театральний режисер.

Lesson 4.
Topic"Art"(живопис)
Перекладіть та законспектуйте та вивчіть нові слова по темі "Живопис"
painting,artist,genres of paintings,a landscape,a seascape,sitter,portrait,a still life,a fresco,gende painting,a scene,a piece,to paint from nature,to comform to the taste,an oil painting,an intimate portrait,a self portrait.
Опрацювавши нову лексику сладіть  по 10-15  словосполучень по темі; Складіть 10 речень  використовуючи нові лексичні одиниці.
  Lesson 5. Відомі художники світу
Text English painters ( опрацювати )
Complete the text with the words below:
masters, representatives, portraitist, created, landscape,
impressionists, outstanding, painted, sitter, countryside,
observation, painting, contain, well-known

Sir Joshua Reynolds was the most (1) ... portraitist of the second half of 18th century. In December 1768 the Royal Academy was founded and Reynolds became its first president. He (2) ... a whole gallery of portraits of the most famous people of that period. He usually (3) ... his characters in heroic (4) ... and showed them as the best people of the nation. But the leading (5) ... of his day was Thomas Lawrence. He became painter to George II in 1792 and president of the Royal Academy (1820-1830). Queen Charlotte is one of his finest Thomas Gainsborough, one presse of the greatest (6) ... of the i English school, was a portraitist
and a (7) ... painter. His portraits are painted in cleartones. Blue and green are his
favourite colours, One of the most famous works is the e Thomas Portrait of the Dutchess of Beaufort. He managed to create Thomas Gainsborough Separate a true impression of the (8)... . Gainsborough greatly influenced the English school of landscape (9) ... . He was one of the first English artists to paint his native land (Sunset, The Bridge and others). He was the first English artist to paint his native (10) ... so sincerely. His works (11) ... much poetry and music. He is sometimes considered the forerunner’ of the impressionists.
John Constable, an English landscape painter, painted many (12) ... works (A Cottage in a Comfield, The Loch). He is the first landscape painter who considered that every painter should make his sk“hes directly from nature working in the open air. His technique and colouring are very close to the (13) ... . Constable ignored the rules established by Reynolds. He insisted that art should be based on (14) ... of nature and feeling. He was the herald” John of romanticism. But the realistic qualities A Cottage


Lessons 6. Українські художники Написати повідомлення про одного з відомих про одного у відомих українських художників.

Lessons 7. Художні галереї  Великобританії. Читати ,перекладати текст :

Tate Britain displays the world's largest collection of British art from the 16th to the 21st century. The
international modern art once housed here is now held at Tate Modern. In the Galleries there are
works of J. Turner, the great landscape painter. National Portrait Gallery is a wonderful 4 museum that holds portraits of main characters of Britain giving faces to names which are familiar from the history books. There are pictures of kings, queens, poets, musicians, artists, thinkers, heroes from all periods since the late 14th century. The gallery has a new restaurant and alecture theatre. It also houses temporary exhibitions and has an excellent shop selling books on art. ‘Somerset House is located in Somerset House, the elegant Georgian building. It is a small but spectacular Institute of Art Gallery. its collection of paintings has been displayed here since 1990 due to the philanthropist Botticelli, Bellini and Rubens. Impressionist and Post-Impressionist paintings draw the
most attention. Among the masters of this trend are Monet, Pissarro, Renoir and others. National Gallery has existed since early 19th century. In 1824 the government bought 38 major paintings, including works by Raphael and Rembrands and these became the start of a national collection. The collection grew over the years. There are works by Constable,Leonardo da Vinci, Diego Belazquez and many other outstanding artists. The National Gallery has over 2,300 paintings, most kept on permanent display.

Складіть 5 запитань різного типу до тексту.
 Перелік тем до екзамену
1.       Розкажіть про роль кіно в житті суспільства.
2.       Розкажіть про регіональні відмінності України та Великої Британії.
3.       Розкажіть про визначні місця Великої Британії.
4.       Розкажіть про визначні місця України.
5.       Розкажіть про свій улюблений  кінофільм.
6.       Розкажіть про важливість вивчення іноземної мови.
7.       Розкажіть про роль музики у вашому житті.
8.       Розкажіть загальні відомості про Україну.
9.       Розкажіть про живопис.
10.   Розкажіть про театр.
11.   Розкажіть про театральне життя України.
12.   Розкажіть про одного з видатних композиторів України.
13.   Розкажіть про одного з видатних Американських музикантів.
14.   Розкажіть про видатних музикантів Великої Британії.
15.   Розкажіть про одного з видатних українських художників.
16.   Розкажіть про видатних діячів кіномистецтва.
17.   Розкажіть про життєвий і творчий шлях улюбленого співака (музиканта, групи).
18.   Розкажіть про одного з видатних діячів культури і мистецтва

19.   Розкажіть про свої враження від концерту.






БЖД
Завдання для 4-х курсів (Підручник: "Безпека життєдіяльності", Є,П.Желлібо,Н.П.Заверюха,В.В.Зацарний,6-те в-ння,Київ"Каравела"2008.
http://194.44.152.155/elib/local/sk738002.pdf
Тема: "Хімічні чиники небезпеки (стр 142-145)
                                                             План:
1) Загальна характеристика хімічних речовин;
2)Промислові отруєння ;
3)Отруєння хіммікатами;
4)Отруєння лікірськими препаратами;
5)Хімічна зброя;;
Завдання:
Законспектувати за планом, опрацювати тематичний матеріал.

Тема:Біологічні чинники небезпеки(стр 146-150)
                                                            План:
1) Загальна характеристика біологічних факторів небезпеки;
2) Отруєнні рослини;
3)Отруєнні тварини;
4)Патогенні організми;
Завдання:
Законспектувати за планом, опрацювати тематичний матеріал.

Тема:Соціально політичні небезпеки(192-196)
                                                             План:
1) Що таке конфлікт;
2)Класифікація конфліктів;
3) Війна та тероризм;
Завдання:
Законспектувати за планом, опрацювати тематичний матеріал.

Тема: Соціальні небезпеки(204-209)
                                                             План
1)Поннятя соціальної небезпеки;
2)Шкідливі звички як соціальна небезпека;
Завдання:
Законспектувати за планом, опрацювати тематичний матеріал.

Тема: Небезпека ураження електричним струмом.(138-141)
                                                             План: 


  1.  Загальна характеристика електричної енергії. 
  2. Особливості впливу електричного струму на організм людини.
Законспектувати за планом, опрацювати тематичний матеріал.

 Тема :Радіаційна безпека(130-137)
                                                            План:

  1. Питання захисту людини від негативного впливу іонізуючого випромінення.
  2. Закриті та відкриті джерела іонізуючого випромінення
  3. Головні захисні заходи при роботі із закритими джерелами  іонізуючого випромінення.
Законспектувати за планом, опрацювати тематичний матеріал.

Тема: Безпека життєдіяльності в умовах НС.Запобігання НС  та організація усунення їх негативних наслідків (248-260)
                                                          План:

  1. Причини виникнення та класифікація НС.
  2. Запобігання виникнення НС .
  3. Визначення Рівня НС, регламент подання інформації про їх загрозу або виникнення.
Законспектувати за планом, опрацювати тематичний матеріал.

Тема: Правові основи БЖД (292-293,295)
                                                         План:
  1. Законодавство що до БЖД
  2. Об'єкти національної безпеки
  3. Закон України ''Про захист населення від інфекційних захворювань''
Законспектувати за планом, опрацювати тематичний матеріал.

Тема: Правові основи БЖД (299-300)
                                                       План:
  1. Закон України '' Про забезпечення санітарно-епідеміологічного благополучча ''
  2. Завдання та приниципи законодавства про охорону навколишнього середовища
Законспектувати за планом, опрацювати тематичний матеріал.

1 коментар: